ده دلیل که نشان می‌دهد صانع ژاله بسیجی نبوده


16 Feb 2011
کومله‌؛ ديروز، امروز، فردا
kurdane.com
ناصر ايرانپور:26 بهمن است، روز کومله‌، يکی از جريانات مؤثر جنبش کردستان ايران، مناسبتی‌ست برای تأملی نو بر ديروز و امروز و فردای اين جريان.
16 Feb 2011
به کدام طرف و از کدام راه؟
kurdane.com
کردانه:همایون مهمنش: مبارزات آزادیخواهانه ملتهای عرب نشان میدهد که جنبش ها از یکدیگر می آموزند و سعی دارند اشتباهات گذشته را تکرار نکنند. آزادیخواهان تونس و مصر پس از بیرون راندن دیکتاتورها خواهان استقرار حکومت تونسی یا مصری هستند و حتی سخنگوی اخوان المسلمین اعلام میدارد که مملکت از آن همه مردم مصر است و آنها خواهان یک حکومت اسلامی مانند ایران نیستند.
16 Feb 2011
جان باخته صانع ژاله عضو انجمن اسلامی، فعال در ستاد میرحسین و هوادار آیت الله منتظری بود
kurdane.com
کلمه ـ آزاده افروز : صانع ژاله دانشجوی کرد سنی که مظلومانه در راهپیمایی ۲۵ بهمن ماه به شهادت رسید امروز با تبلیغات گسترده خبرگزاری های دولتی و صداو سیما به عنوان دانشجوی بسیجی معرفی شد. اما چه زود دروغشان برملا شد. همچنین با انتشار گسترده عکس صانع ژاله در دیدار با مرحوم فقید آیت منتظری در سایت ها و صفحات فیس بوک نیرنگ شان بی ثمر ماند.
16 Feb 2011
کروبی ضمن محکومیت خشونت های دیروز: آماده پرداخت هر هزینه ای هستیم
kurdane.com
سحام نیوز – مهدی کروبی با صدور بیانه ای کوتاه ضمن تقدیر از حضور مسالمت آمیز مردم در راهپیمایی روز گذشته ، خشونت های صورت گرفته که منجر به شهادت و جراحت عده ای از هموطنانمان شد را به شدت محکوم کرد.
16 Feb 2011
پیام میرحسین موسوی خطاب به مردم درباره راهپیمایی ۲۵ بهمن
kurdane.com
کلمه : میرحسین موسوی، با صدور پیامی ضمن تبریک راهپیمایی شکوهمند مردم در روز ۲۵ بهمن، شهادت فرزندان جنبش سبز را تسلیت گفته و تاکید کرده است که افتخار بزرگ جنبش سبز در استقلال و تکیه آن بر نیروی عظیم ملت است.
16 Feb 2011
شار ه شیرنه کەم، ئەی سه‌رچاوەێ هونەر، کرماشان
kurdane.com
کردانه: علی مهرابی سوئد: ئی شێعرە پێشکەش وە ئەو کەسانەێکە روژ 25 بەهمەن 2011-02-14 لە شار کرماشان هاتنە خێاوان و وە دەنگ بەرز نارەزاێەتی خوەێان دژ(ضد) وە رژیم غیر ئنسانی اسلامی ایران رەساننە گوش جهان و سەر ئیمە کوردەیل بەرز کردن.
16 Feb 2011
نگرانی دختران موسوی از وضعیت میرحسین موسوی و زهرا رهنورد
kurdane.com
مسیح علی نژاد: دختران میرحسین موسوی در گفتگویی با خبرنگار جرس که دقایقی پیش صورت گرفت، با توجه به اخبار منتشره در رسانه های حکومتی، نسبت به بی خبری از وضعیت میرحسین موسوی و زهرا رهنورد ابراز نگرانی کردند.
15 Feb 2011
بیانیه انجمن قلم کردستان ایران به مناسبت جانباختن صانع ژاله عضو انجمن قلم کردستان ایران
kurdane.com
ما ضمن تسلیت به خانواده و بازماندگان صانع ژاله، ترور این همیار عزیز خود را محکوم کرده، و در وحله اول نیروهای اننظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران را مسئول مرگ این فعال مدنی می¬دانیم. چرا که وظیفه این نیروها تآمین امنیت و آسایش هموطنان است.
15 Feb 2011
فتوشاب عکس شهید صانع ژاله
kurdane.com
رحیم همتی: عکسی که سیگار به دست دارد متعلق به شهید صانع ژاله می باشد وهمچنین عکسی که در بیت ایت الله مننتظری گرفته شده و به کمد تکیه داده است متعلق به شهید صانع است و دو سال پیش گرفته شده است.
15 Feb 2011
تداوم مبارزه با استبداد؛ شهید صانع ژاله آزاده کرد ایرانی راهت ادامه دارد
kurdane.com
رحیم همتی:آری 25 بهمن روز حماسه فرا رسید روزی که پایه های استبداد به لرزه درآمد . روزی که ماشه تفنگ استبداد این بار به سوی فرزندی دیگر از فرزندان غیور میهن مان از تبار کردستان چکانده شد. رزیم این بار نیز در تداوم افکار پلید خود می خواهد از جسم بی جان فرزندان میهن مان در راه افکارو آمال کثیف خود بهره برد و می خواهد به نوعی این فرزند غیور ملت را به نام خود نشان داده و معرفی کند فرزندی که توسط خودش به شهادت رسیده است.
15 Feb 2011
اجازه مصادره خون پاک شهدای راه آزادی را به قاتلانشان نمی‌دهیم
kurdane.com
شورای تهران دفتر تحکیم وحدت با صدور بیانیه ای اعلام کرد “دانشجویان بیدار و مردم شریف ایران اجازه نخواهند داد تا کشته های جان بر کف راه آزادی، در صف سرکوبگران و قاتلان مردم معرفی گردند و وجود پاکشان ابزار دست مشتی چکمه پوش کج اندیش قرار گیرد”.
15 Feb 2011
ده دلیل که نشان می‌دهد صانع ژاله بسیجی نبوده
kurdane.com
در جریان راهپیمایی 25 بهمن که مثل تمام راهپیمایی‌های پس از انتخابات سال 88 عده‌ای از شهروندان به دست گروهک مزدور و تروریستی منافقین (اخیرا بسیج نامیده می‌شود) کشته شدند، فردی به نام "صانع ژاله" به ضرب گلوله به قتل رسید. اندکی پس از اعلام هویت نامبرده، رسانه‌های همسو با دولت و حکومت مدعی بسیجی شدن وی شدند و اکنون بزرگترین پرسش این است که آیا وی بسیجی بوده یا مردم. دلایل زیر نشان می‌دهد وی بسیجی نبوده:
15 Feb 2011
دو نفر در تظاهرات دیروز تهران کشته شده اند
kurdane.com
از تهران گزارش شده که در جریان تظاهرات روز 25 بهمن در تهران، دو نفر کشته و