ایران در 1 اسفند


مهدی خزعلی: اول اسفند، تهران یک پادگان بزرگ نظامی بود
kurdane.com
دکتر مهدی خزعلی، نویسنده و تحلیل‌گر مسائل سیاسی، امروز یک‌شنبه اول اسفند "دور مفصلی" در خیایان‌های تهران زده است. او در گفت‌و‌گو با دویچه‌وله، از حضور «۱۰ ماشین ضدشورش» در خیابان پاستور، اطراف منزل میرحسین موسوی خبر می‌دهد و اضافه می‌کند: «تهران امروز یک‌شنبه، اول اسفند ۱۳۸۹ به یک پادگان نظامی تبدیل شده بود.
20 Feb 2011
عکس و گزارش از راهپیمایی اعتراضی استکهلم
kurdane.com
کردانه: شیرکو جهانی: اعتراض کردها و ایرانیان در استکهلم: صدها نفر از کردها و ایرانیان مخالف رژیم دیکتاتوری تئوکراتیک ایران، در حمایت از اعتراضات مردمی بە این رژیم، در شهر استکهلم پایتخت کشور سوئد، اقدام بە راهپیمایی و اعتراض نمودند.
20 Feb 2011
ممانعت پلیس ترکیه از برگزاری مراسم یکم اسفند
kurdane.com
کردانه: سیروان عنایتی:نیروهای امنیتی ترکیه در اسرع وقت خود را به مراسم رسانده و پس از پاره نمودن چندین پلاکارد و عکس های شهدا سه تن از اعضای اصلی در سازمان دهی این مراسم به نام های آقای رحیم همتی، مجید نیکنام امینی، جمشید بابائی توسط نیروهای پلیس به مرکز امنیتی پلیس برده شده تا کارت های شناسایی آنها مورد شناسایی قرار دهند تا بدین گونه از برگزاری این مراسم ممانعت به عمل آوردند.
20 Feb 2011
گزارش سی ان ان از حرکتهای اعتراضی امروز
kurdane.com
گزارش سی ان ان از امروز تهران
20 Feb 2011
جدیدترین فیلم از اعتراضات مردمی
kurdane.com
اعتراضات مردمی در روز یک اسفند
20 Feb 2011
تهران به یک پادگان بزرگ تبدیل شده است
kurdane.com
العربیه.نت : خبرهای رسیده از تهران پایتخت ایران حاکی از آن است که نیروهای امنیتی، گارد ضد شورش، نیروهای بسیج و افراد موسوم به لباس شخصی برای جلوگیری از شکل گیری هر گونه تجمع و راهپیمایی، از صبح امروز یکشنبه 20-2-2011 در میادن و خیابان های اصلی شهر مستقر شده اند.
20 Feb 2011
حضور گسترده اما غیرمتمرکز مردم در تمام نقاط تهران و سر در گمی نیروهای نظامی و انتظامی
kurdane.com
حضور گسترده اما غیر متمرکز مردم در تمام نقاط تهران موجب سر در گمی نیروهای نطامی، امنیتی و انتظامی شده است. هزاران نیروی یگان ویژه همچنان در سطح شهر تهران حضور دارند.
20 Feb 2011
درگیری شدید میان مردم و نیروهای امنیتی در رشت
kurdane.com
جرس: خیابان مطهری رشت امروز شاهد درگیری شدید مردم معترض با نیروهای امنیتی و لباس شخصي‌ها در این شهر بود.
20 Feb 2011
یک نفر از معترضین در میدان هفت تیر به شهادت رسید
kurdane.com
به گزارش دانشجونیوز بر اثر شلیک این نیروها که مجهز به سلاح گرم بودند، یک نفر از معترضین در میدان هفت تیر به شهادت رسید. همچنین بر اثر درگیری ها در میدان هفت تیر تعدادی دیگر از مردم نیز مجروح شدند.
20 Feb 2011
فیلم / حمله نیروهای سرکوبگر به مردم معترض شیراز، 1 اسفند
kurdane.com
اعتراضات مردمی د ر شیراز و حمله نیرو های امنیتی
20 Feb 2011
نیروهای امنیتی در سهروردی اقدام به شلیک تیر هوایی و گاز اشک‌آور کردند
kurdane.com
* به کزارش بی بی سی، شاهدان عینی می گویند حضور نیروهای امنیتی، انتظامی و لباس شخصی در خیابان های تهران "به مراتب بیشتر از روز 25 بهمن" است.
* یک شاهد عینی در میدان انقلاب تهران می گوید "در میدان انقلاب مردم بهم رسیدن و جمعیت در حال افزایش است."
20 Feb 2011
خطوط تلفنی همراه در مناطق مرکزی شهر تهران و محل تجمعات اعتراضی قطع شد
kurdane.com
از یک ساعت پیش تماس تلفنی ما با دوستانی که قرار بود برای پوشش خبری از وضعیت تهران به ما کمک نمایند قطع شده است. با نزدیک شدن دوستان ما به نقاط مرکزی شهر تهران ارتباط ما با این دوستان نیز قطع شد..
20 Feb 2011
تجمع معترضین در میدان ولیعصر به خشونت کشیده شد
kurdane.com
در پی تجمع هزاران تن از مخالفان دولت در میدان ولیعصر تهران، نیروهای امنیتی با یورش به سمت ایشان، این تجمع آرام را به خشونت کشیدند.
20 Feb 2011
صدای تیراندازی از حوالی عباس آباد
kurdane.com
بی بی سی از قول یک شاهد عینی از تهران می گوید که صدای تیراندازی از حوالی عباس آباد (واقع در شمال مرکزی پایتخت) شنیده است.