کیهان شریعتمداری در رابطه با مطلب من در زمانه

ببين چقدر شوره که...(خبر ويژه
شور شدن آش «ترویج ابتذال اخلاقی» در فضای اینترنت موجب شد سایت ضد انقلابی رادیو زمانه که خود از سایت های پیگیر ترویج ابتذال است، اقدام قاضی مرتضوی در برخورد با رسانه های مروج سکس را درست تلقی کند.
این سایت در مقاله ای به قلم یکی از ایرانیان مقیم هلند به رغم تخطئه فعالیت های سعید مرتضوی دادستان تهران در حوزه مطبوعات نوشت: به خاطر مخالفت با او نباید با همه حرف هایش چشم بسته مخالفت کرد و با حرکت او برای مسدود کردن سایت های پورنوگرافی و تعقیب سریع عاملان آن به مخالفت پرداخت و دفاع از مافیای پورنوگرافی را نشان آزادیخواهی خود بدانیم.
نویسنده با اشاره به پیامدهای زیانبار ترویج سکس در جامعه و چالش هایی نظیر ایدز و... اضافه می کند: در طول دو سال گذشته من تلاش نمودم که روشنفکران، روزنامه نگاران و مددکاران اجتماعی را در داخل و خارج به دامی که مافیای پرنوگرافی برای جوانان فارسی زبان پهن کرده، به کمک بطلبم. متأسفانه خیلی ها با این تحلیل که حکومت، از این مسأله سوء استفاده می کند، تا با این حربه آزادی محدود اینترنتی در ایران را محدودتر نماید؛ از این حرکت استقبال نکردند و قربانیان را با این تحلیل، به امان خدا گذاشتند. تأکید می کنم که خیلی از سایت های پورنوگرافی فارسی و هزاران وبلاگ پورنوگرافی با تبلیغ رابطه جنسی با اقوام درجه یک، رابطه جنسی با کودکان، نوجوانان و جوانان باعث شده اند که تمام نرم های جهانی را زیر پا بگذارند و فضای اینترنتی را برای جوانان و کودکانی که در فضای بسته ایران زندگی می کنند، ناامن نمایند و در این رابطه موجب نگرانی خانواده ها شده اند.
وی با اشاره به اظهارات قاضی مرتضوی درباره تهیه و توزیع فیلم های مبتذل نوشت: این حرف او درست است و همه ما در چند سال گذشته شاهد حرکت این سایت ها و وبلاگ ها بوده ایم که با پخش فیلم های بعضی از بازیگران تلویزیون و سینما و هزاران انسان گمنام، جیب های خود را پر کرده اند.
حال که سایت ها و وبلاگ های پورنوگرافی و داستان های سکسی ایرانی و فارسی از خلأ ندانستن زبان فارسی شرکت های اینترنتی استفاده می کنند تا خط های قرمز جهانی را زیر پا بگذارند، چه راهی غیر از سازماندهی یک نیروی زبده دولتی مبارزه با این جنایتکاران اجتماعی باقی می ماند. در هلند که من زندگی می کنم یک گروه در وزارت کشور و پلیس، شب و روز به شیوه های مختلف در تعقیب این افراد هستند و در این رابطه در سال تعداد زیادی از مردم هلند دستگیر و روانه زندان و یا جریمه نقدی می شوند و یا سایت و وبلاگ آن ها برای همیشه بسته می شود. حال باید ما خوشحال باشیم که حکومت تلاش دارد این افراد را زیر نظر داشته باشد.