پاسخ و پرسش و نقدهای دکتر مرادی و دکتر قاتعی فرد

انسان که از بی طرفی حرف می زند، باید آن را رعایت کند! دکتر گلمراد مرادی

فرزندعزیزم عرفان قانعی فرد، امیدوارم در کار تحقیقی و نگارش به تز بی طرفی پای بند باشید. اگر من به خودم اجازه می دهم و ترا فرزند خطاب می کنم، به دلیل شناخت نزدیکی است که از تو دارم و می دانم که یک جوان محقق و پاک دل هستید و واقعا می خواهید بی طرفانه در باره بسیاری از مسایل تاریخی، اجتماعی و سیاسی تحقیق کنید درێژه کلیک کنید‌ ... .

پاسخی به دکتر گلمراد مرادی

دل نهادم به صبوری، که جز این چاره ندانم

عرفان قانعی فردعزیزمهربانم سلام . به حرمت نان و نمکی که با شما ، ریش سپید همزبانم داشته ام بگذار که بی هیچ مقدمه ای و اداب و ترتیبی سخن برانم. با تفکری که به ان معتقد و پایبندم و ان هم ماندن بر خط استقلال و ازادی و انسانیت است . من نوشته ات و نقدت را بر چشم نهادم و بوسیدم چون مودبانه اما جانبدارانه و احساسی نوشته بودی و بدون غرض ورزی و هرزه زبانی که شوربختانه گاه بر سایت های کردی ما حکمفرماست .

نگاهی به مشکلات تحقیق درباره قاسملو. عرفان قانعی فرد

:: یادداشت هایی درباره دكتر‌ قاسملو بر اساس منابع تاریخ معاصر . عرفان قانعی فرد