لمپنیسم در خدمت رژیم

آنانی که سوراخ دعا را گم کرده اند و تمام عیار در خدمت رژیم جمهوری اسلامی هستند حال دم از حق مردم کرد میزنند مردمی که حتی امروز مورد حمله توپخانه ای همان های که پول خرج سفرهای آنان را در اروپا می دهند
این طرفدارن مردم کرد حتی یک کلمه علیه جنایت رژیم نمی نویسند. آنهایی که با پول بیکاری و یا حداقل حقوق در اروپا زندگی می کنند وهر سال چند بار به ایران میروند چه کسی پول سفر آنان را پرداخت می کند زیرا بقول اروپایئان با آن پولهای که آنان دریافت می کنند حتی نمی شود راحت خورد.
من همانطور که این مزدور و سایر مزدوران می دانند رژیم جمهوری اسلامی را عامل تمام جنایت ها می دانم در مبارزه با آن هر چه در توانا دارم بکار خواهم برد و در راستای احقاق حقوق مردم مجاهدین را هم افشا کرده و می کنم. اما مبارزه من با انحراف مجاهدین با پول و دست رنج خودم است نه با پول رژیم و به قول آنان از بودجه ضد تروریسم رژیم
توجه شما را به سایت یکی از این آقایان جلب می کنم
مسئول سایت جعفرخوئی - چهارشنبه 22 اسفند 1386= 12 مارس
محمد رضا اسکندری که زمانی انیفورم ننگین ارتش مزدور رجوی وابسته به صدام را بر تن داشت و در کشتن کردهای عراقی همراه با رجوی خیانت کار بود، اینک از کاریکاتورهای همین تروریستها سایتش را رنگین می کند ! ؟