شیرین عبادی بار دیگر تهدید به مرگ شد

: مصاحبه با برنده جایزه صلح نوبل
شیرین عبادی از دریافت نامه ای تهدیدآمیز خبر داد که برغم مراقبت از خانه او توسط نیروی انتظامی در تهران، صورت گرفته است. خانم عبادی در مصاحبه با رادیو فردا می گوید: روز چهارشنبه نامه ای دریافت کردم که در آن من و خانواده ام را تهدید به مرگ کرده بودند و علت این امر را هم سخنرانی های من در خارج از کشور عنوان کردند که من حسب وظیفه ای که در برابر اجرای قانون دارم، این مراتب را به رئیس نیروی انتظامی گزارش دادم تا در پرونده ضبط شود و مشخص شود من همواره مورد تهدید بودم. خانم عبادی می گوید: در این نامه همچنین اشاره به مطالبی شده که معمولا افراد عادی نمی توانند اطلاع داشته باشند، زیرا ضمیمه آن، نامه دیگری بود خطاب به همسر من و اعتراض کرده بودند که چرا همسر شما به تنهایی سفر می کند و حرف هایی علیه اسلام می زند و نام کوچک همسرم را هم نوشته بودند و این در حالی است که سخنرانی های من در ایران و چه در خارج همواره علنی بوده، در روزنامه ها و مجلات ثبت شده، اما به طور خلاصه می گویم فقط در راستای مسائل مربوط به حقوق بشر و دموکراسی در ایران است و بس
(rm) صدا (wma) صدا [ 3:06 mins ]