حمایت از اعدام حجت توسط آقای حقی

امروز در چندین سایت فارسی، داخلی و خارجی که بعضی از آنان توسط جداشدگان که در خدمت وزرات اطلاعات هستند، اداره می شوند و هدفی جز مبارزه با مجاهدین با هر بها و هر شیوه ای ندارند، یک مقاله از آقای کریم حقی نظرم را جلب نمود من به عنوان یک فعال حقوق بشر و کسی که در گذشته بیش از 25 سال در تشکیلات مجاهدین بوده ام و پس از جدایی از این فرقه به شیوه های اصولی سعی در روشن کردن تفکرات این فرقه را داشته ام، برایم جالب بود که این چنین مطالبی را مشاهده کردم. زمانی که آقای حقی زیر فشار تمام عیار مجاهدین بود. من به خاطر دفاع از آزادی بیان از وی دفاع کردم . دفاع من نه به خاطر فرد حقی بلکه به خاطر مخالفت با حرکت های غیر اصولی مجاهدین بود که به هر شیوه سعی در سرکوب هر صدای مخالفی را داشتند اما حال با خواندن این مقاله سئوال من از آقای حقی و دوستان داخل و خارج او این است برای رسیدن به هدف از هر وسیله ای استفاده کردن درست است؟ در حالی که تمام انسانها در داخل و خارج مخالفت خود را با این اعدام اعلام کرده اند و هیچ کسی حتی قوه قضائیه رژیم به صورت آشکار از حکم اعدام حجت دفاع نکرده است. شما این اطلاعات از کجا آورده اید که حجت ترویست است و بمب گذاری کرده است. وقتی که هیچ انسان با شرفی نمی تواند تایید کند که دادگاه های رژیم دادگاه های عادلانه هستند چطور شما از حکم آن دادگا ه ها دفاع می کنید. شما می توانید مخالف مجاهدین باشید اما شما چرا کاسه داغ تر از آش برای کمک به رژیم در خارج شده اید برای روشن شدن این که آقای حقی به کمک رژیم و به مخالفت با سازمانهای حقوق بشری آمده است از شما خواننده گرامی می خواهم که مقاله آقای حقی را مطالعه نمایید
کلیک کنید
محمدرضا اسکندری