امروز که‌ آزادم و باز هم میخواهم که‌ بنویسم

دوستان متشکرم
امروز که‌ آزادم و باز هم میخواهم که‌ بنویسم ، امروز که‌ تجربه‌ دهشتناک زندان و بویژه‌ سلول انفرادی با تمام شکنجه‌ها و خاطرات تلخش را پشت سر گذاشته‌ام ،امروز که‌ در آستانه‌ محاکمه‌ به‌ جرم آزادیخواهی برای ملتی ستم دیده‌ ، خارج از سرزمینم بسر میبرم ،میخواهم به‌ همه‌ مبارزان آزادی و دمکراسی از هر جنسیت و ملیت و عقیده‌ و حزب و جنبشی که‌ برای آزادیم تلاش کردند دست مریزاد گفته‌ و بیکران سپاسم را نثارشان کنم.بدون شک اگر تلاشهای شما عزیزان و مبارزان نبود من و سایر فعالان مدنی کرد ،به‌ قید وثیقه‌ آزاد نمیشدیم.اکنون که‌ درایران نیستم ، بیرون از مرزهای سرزمینم که‌ متأسفانه‌ در حال حاضر با سانسور شدید منابع اطلاع رسانی و فیلترینگ گسترده‌ سایتهای اینترنتی روبروست ، میتوانم با کلیک بر هر سایت خبری و اجتماعی و فکری و فرهنگی و سیاسی بلافاصله‌ آنرا بگشایم – کاری که‌ در ایران و کردستان مدتهاست که‌ مقدور نیست - با اندک جستجو میتوانم شاهد زحمات شما عزیزان باشم. از تمام نویسندگان ، فعالان و نهادهای حقوق بشر کردستانی ، ایرانی و بین المللی ، از تمامی اداره‌ کنندگان و مدیران سایتهای اینترنتی و وبلاگ نویسها و اتاقهای پالتاکی و نیز از مجریان رادیوها و کانالهای تلویزیونی کردی و فارسی و غیره‌ که‌ اخبار کردستان را انعکاس میدادند سپاسگزارم.سپاس و قدردانی ویژه‌ام را نیز نثار فعالان جنبش زنان چه‌ در ایران و چه‌ در خارج از ایران و فدراسیون کردستان عراق مینمایم که‌ با نوشتن نامه‌ و جمع آوری امضا و حتی برتافتن رنج سفر از تهران به‌ کردستان و حضور در دادگاه خواهان آزادی من شدند و دیدار کوتاهم با آنان در مقابل دادگستری در حالیکه‌ دستبند بدست و چادر زندان بسرم بود تنها خاطره‌ شیرین من از آن ایام دردناک است.با سپاس از دوستان فعال جنبش زنان که‌ با نوشتن مقاله‌ و یادداشت به‌ یاری جنبش زنان کرد شتافتند .و در نهایت گرمترین سپاسم نثار وکلای عزیزم که‌ بدون هیچ چشمداشت مادی بارها و بارها به‌ یاریم شتافتند و تلاش این عزیزان اکنون نیز ادامه‌ دارد. با تشکر و سپاس از ضامن عزیزم که‌ با تمام استرسی که‌ به‌ او وارد میشود مرا یاری کرد که‌ از زندان رهایی یابم و سپاس از خانواده‌ام بویژه‌ مادر و پدر و همسرم که‌ صبورانه‌ رنج زندان مرا تحمل کردند و برای آزادیم کوشیدند. براستی تلاشهای شما برای زندانیان دربند بسیار حائز اهمیت است . به‌ امید روزی که‌ هیچکس در ایران به‌خاطر عقیده‌اش و تلاش برای کسب حقوق و آزادی به‌ زندان نیفتد وبا آرزوی آزادی برای تمام زندانیان سیاسی . به‌ اطلاع همه‌ دوستانم میرسانم که‌ ایمیلهای سابقم بخصوص roya453 در یاهو و جی میل و هاتمیل همگی در دست اطلاعات است و من به‌ پسورد آنها دسترسی ندارم ، همچنین وبلاگ قبلی من در بلاگفا مسدود و به‌ نام من در همان مکان وبلاگی ایجاد شده‌ که‌ پر از توهین و جملات رکیک است. این وبلاگ به‌ من تعلق ندارد و آدرس وبلاگ جدیدم را در آینده‌ به‌ آگاهی دوستان خواهم رساند. دکتر رویا طلوعی